Nivel 1 Suport IT / Helpdesk

Lucrați de la biroul dvs. de acasă în această poziție excelentă cu normă întreagă, cu un program de lucru excelent, de la 10:00 la 20:00 în zilele lucrătoare.

Veți fi de gardă pentru a răspunde la întrebări de bază și pentru a rezolva probleme pentru personalul unei importante firme de avocatură din Anglia.

Căutăm un candidat care să învețe rapid și care să fie capabil să mențină un program de lucru regulat.

Suntem bucuroși să oferim toată pregătirea necesară pentru acest rol interesant!

În timp ce majoritatea activității se desfășoară cu ajutorul sistemului nostru de ticketing, din când în când puteți ajuta clienții în limba engleză în timpul unui apel TeamViewer sau Zoom, pentru a înțelege mai bine problemele lor și a le rezolva.

Experiența pe care o dobândești în cadrul acestui rol de asistență de nivel 1 va arăta foarte bine în CV-ul tău, iar noi îți vom pune la dispoziție tot ce ai nevoie. Vă solicităm să aveți un PC sau un laptop adecvat pentru rularea mai multor aplicații și o conexiune bună la internet.

Candidatul ideal:

  • poate fi online la aceeași oră zilnic pentru a prelua solicitări
  • Are o înțelegere a funcțiilor generale de ticketing și e-mail
  • Are o experiență de bază în oferirea de asistență pentru clienți în domeniul IT/tehnic
  • Are cunoștințe rezonabile de conversație în limba engleză și este capabil să citească și să scrie bine în limba engleză pentru comunicarea online
  • Persoană plăcută, politicoasă și dispusă să asculte și să înțeleagă problemele prezentate de client
  • Pot învăța sistemele speciale ale cabinetului de avocatură cu ajutorul trainingului nostru

Preferăm o persoană din București, unde avem birourile, dar poate fi și în altă parte în România.

Vă rugăm să aplicați acum dacă sunteți interesat(ă), salariu începând de la 575 euro/lună, full time pe termen lung.

Hanco Global Europa, SRL

talent@hanco.global

Vă vom contacta în curând despre soluții web!

Echipa noastră de dezvoltare web vă va fi alături în curând.

ˇAm primit mesajul dvs. <blank value>, codul dvs de asistențâ este <blank value>.

Salut! Sunt Gouresh și vă voi contacta în curând despre soluții cibernetice.

Echipa noastră cibernetică se va asigura că obțineți soluția potrivită!

ˇAm primit mesajul dvs. <blank value>, codul dvs de asistențâ este <blank value>.