Mai întâi experiența clienților!

Managementul infrastructurii

Serviciile noastre de asistență pentru utilizatorii finali se concentrează pe utilizatorii finali interni sau externi ai clienților noștri.

Al nostru Biroul de asistență IT Hanco acționează ca o legătură între un utilizator final și grupurile de asistență IT.

Aceasta include asistență inițială, asistență privind cerințele tehnice, defecte de proces, degradarea serviciului sau orice altă solicitare de asistență IT. Aceste grupuri sunt considerate „conectori” între utilizatorii finali și lumea tehnologiei. Serviciile includ Service Desk, Asistență pentru desktop sau Deskside și Asistență pentru dispozitive mobile.

Operațiuni Datacentre

Serviciile noastre de operațiuni Datacentre sunt legate de server, stocare, backup și restaurare date, monitorizare, virtualizare, middleware și corecții, în interiorul sau în afara unui centru de date.

În plus față de serviciile de asistență, Hanco are capacitatea de a ne ajuta clienții cu activități / responsabilități de proiectare, construcție, operare, consolidare și migrație Datacentre.

Procese de afaceri IT

Hanco oferă servicii PM Office, precum și consultanță pentru o gamă largă de implementări. Oferta noastră include evaluări de reducere a costurilor IT și proiecte de îmbunătățire, precum și servicii de gestionare a cheltuielilor de telecomunicații.

Nor

Această ofertă este axată pe ajutarea clienților noștri – indiferent de adoptarea și maturitatea lor în cloud – cu proiectarea, implementarea sau migrarea în cloud. Vă putem ajuta la definirea întregii strategii, precum și la sprijinirea și gestionarea serviciilor și resurselor bazate pe cloud chiar și după faza de stabilizare.

De ce Hanco?

Hanco Global Anyshore ™, 24×7

Modelul nostru Hanco Global Anyshore ™ oferă clienților experți care vorbesc aceeași limbă, în același fus orar, pentru a vă asigura că sunteți acoperit oricând, oriunde.

Centrată pe experiența clienților

Cu accent pe utilizatorul final și dedicat experiențelor excelente ale utilizatorului, avem un istoric puternic de satisfacție a clienților.

Aliniere proces și calitate

Optimizăm procesele folosind o metodologie de livrare matură utilizând modele de calitate. Integrarea noastră perfectă a celor mai bune practici ITIL oferă valoare nucleului afacerii clienților noștri.

Inovație și adaptabilitate

Agilitatea noastră inerentă ne permite să oferim clienților noștri o abordare mai creativă a consultanței, axată pe transformarea IT și soluții out-of-the-box.