Este esențial

Serviciile IT gestionate sunt esențiale pentru orice companie care dorește să se concentreze pe activitatea lor principală. Este un contract lunar bazat pe un tarif fix între un furnizor de IT și o organizație; în care furnizorul IT monitorizează și întreține proactiv stațiile de lucru, serverele și infrastructura IT a organizației,

Munca unui furnizor de servicii IT gestionat se învârte în jurul minimizării timpilor de nefuncționare IT / business, identificând și rectificând problemele înainte ca acestea să se întâmple,

Prin externalizarea IT-ului către un furnizor de servicii gestionate – indiferent dacă acesta funcționează ca întreaga configurație a companiei dvs. sau pur și simplu completează personalul IT actual –  este unul dintre puținele moduri în care puteți valorifica puterea tehnologiei

.

Cum livrăm

Hanco Global Solutions are o lungă istorie în construirea și gestionarea activelor IT pentru organizațiile clienților lor. Din 2017, am gestionat PC-uri, servere, rețele, dispozitive de rețea și alte active IT cu grijă și atenție, astfel încât clienții noștri să aibă liniștea că vom depăși orice complicații tehnice cu rapiditate și ușurință.

Asigurarea eficienței

Abordarea noastră de servicii gestionate asigură eficiența oferind o varietate de componente IT la o rată fixă lunară. Abordarea noastră agilă și agilă vă permite să alegeți cel mai bun plan pentru compania dvs.

Revizuire cuprinzătoare

Echipa începe prin efectuarea unei revizuiri cuprinzătoare a infrastructurii IT, a software-ului și a sistemelor dvs. pentru a vă înțelege mediul actual. După revizuire, vom începe să rezolvăm problemele cu prioritate ridicată și vom lucra pentru îmbunătățirea eficienței sistemelor dvs. IT. Pe baza acordului de nivel de serviciu, vom efectua monitorizare continuă / periodică și întreținere a stațiilor dvs. de lucru, a serverelor și a echipamentelor IT.

De ce a gestionat serviciile IT?

Eficiență operațională îmbunătățită

O echipă de servicii IT gestionate asigură desfășurarea corectă a afacerii dvs., concentrându-se pe eliminarea tuturor problemelor IT și a obstacolelor care pot perturba operațiunile de zi cu zi. Aceasta include monitorizarea / menținerea copiilor de rezervă și furnizarea de planuri de recuperare încercate, astfel încât, în caz de dezastru, operațiunile să se reia cu întreruperi minime.

Sfaturi strategice de planificare IT

Furnizorii de servicii IT gestionați constau dintr-o echipă de profesioniști IT calificați și cu experiență, care vă pot ajuta să stabiliți strategii pentru îmbunătățirea infrastructurii IT și a actualizărilor de software și să vă ajute în implementarea acestor planuri.

Acces la o echipă IT completă

Atunci când vă înscrieți la un plan de servicii IT gestionat, aveți acces la un manager IT, un CIO și o echipă de profesioniști IT, cu scopul unic de a îmbunătăți eficiența infrastructurii dvs. IT. Furnizorii de servicii IT gestionați urmează o abordare proactivă bazată pe rezultate, deoarece KPI-urile lor sunt direct aliniate la eficiența sistemelor IT ale organizației.

Managementul nostru vă ajută afacerea

  • Menținerea stațiilor de lucru și a infrastructurii IT,
  • Actualizarea și instalarea patch-urilor de securitate în timp util,
  • Rezolvarea problemelor de rețea și internet,
  • Furnizarea de soluții de backup și recuperare în caz de dezastru,
  • Furnizați e-mailuri și setați restricții de accesibilitate a datelor și
  • Anticipați și atenuați riscurile de securitate cibernetică.

Planificați sprijinul nostru

Soluții de management IT pentru dvs.

Pachetul nostru standard de servicii IT gestionate include:

  • AnyShore, Offshore sau OnShore – birouri de asistență,
  • Gestionarea computerelor și dispozitivelor mobile,
  • Monitorizare și răspunsuri IT proactive,
  • Planificare planificată de întreținere și actualizare IT,
  • Măsuri de securitate IT pentru a contracara virușii, malware și spyware și
  • Salvarea datelor de afaceri, planificarea continuității afacerii și pregătirea pentru recuperarea în caz de dezastru.