HyLabs pentru educație:

Accops HyLabs ajută universitățile, institutele educaționale și organizațiile de dezvoltare și dezvoltare să creeze, să gestioneze și să monitorizeze laboratoare TIC virtualizate și să ofere acces în timp real la laboratoarele TIC de pe orice dispozitiv, oriunde și oricând.

HyLabs automatizează aprovizionarea, orchestrarea și accesul bazat pe curriculum la laboratoarele TIC cu scopul unic de a permite autoservirea membrilor facultății și studenților. Oferă cadrelor didactice și membrilor facultății flexibilitatea de a implementa și gestiona laboratoare pe cont propriu, fără cunoștințe prealabile și instruire a infrastructurii de bază. În același timp, studenții beneficiază de acces programat la laboratoarele fizice existente sau la laboratoarele virtuale de la domiciliu sau campus, folosind propriile dispozitive. Virtualizarea laboratoarelor TIC reduce costurile operaționale pentru institute și permite un mediu de învățare în timp real, cu autoservire.

Permiteți studiul de acasă în timpul pandemiei și după

Permiteți studenților să aibă aceeași experiență de acces la laboratoare ca în timpul pre-Covid19 ori și asigurați-le toate instrumentele necesare în timp ce accesați laboratoarele.

Activați studiul de sine de oriunde

Studenții pot studia oricând cu orice dispozitiv fără a călători și își pot face propria rezervare pentru laboratoare TIC sau mașini de laborator generice.

Împuternicește facultățile

Cu o interfață activată pentru autoservire, facultățile pot face singure modificări la laboratoare, inclusiv implementarea de laboratoare noi fără a necesita suport IT.

Unele dintre caracteristicile enumerate în HyLabs sunt următoarele:

  • Desktop virtual personal bazat pe Windows 10/8/7,
  • Desktop virtual virtual bazat pe Linux,
  • Desktop-uri găzduite partajate / grupate pe Linux,
  • Acces la distanță la PC-uri fizice: gestionare dedicată / plutitoare a piscinei,
  • Aprovizionare, gestionare și acces la Laboratorul de Formare Virtuală,
  • Suport pentru implementarea flexibilă a pool-ului desktop: personal, pooled, flotant, fix, persistent, non-persistent,
  • Asistență pentru Azure WVD cu aprovizionare completă a VM, gestionarea energiei și monitorizare pentru livrarea de aplicații și desktop-uri virtuale,
  • Suport pentru gestionarea dinamică a energiei cu plan personalizat pe zi pentru a economisi costurile Azure,
  • Suport pentru AWS Cloud cu aprovizionare completă a VM, gestionare a energiei și monitorizare pentru livrarea de aplicații și desktop-uri virtuale și cu gestionare dinamică a energiei cu plan personalizat pe zi pentru a economisi costurile AWS,
  • Asistență pentru KVM, Xen, GCP pentru aplicații virtuale și livrare comună de desktop partajat,
  • Automatizarea aprovizionării VM utilizând funcția de clonare legată pentru VMWare vSphere și Microsoft Hyper-v cu SCVMM, inclusiv recompunere,
  • Suport pentru virtualizarea de laborator cu programarea bazată pe timp a desktopurilor virtuale,
  • Izolarea aplicației folosind pachete MSIX cu livrare eficientă a aplicației cu un singur clic,
  • Gestionarea profilului utilizatorului folosind FSLogix și UPD,
  • Acoperă clientul Desktop să acceseze aplicații virtuale și desktop virtual: Windows 7/8/10, macOS, Ubuntu 16 și versiuni ulterioare, CentOS 7 și versiuni ulterioare, Bharat OS, Windows 10 IoT,
  • Accops Portal integrat pentru a accesa aplicații virtuale și desktop virtual: Windows 7/8/10, macOS, Ubuntu 16 și versiuni ulterioare, CentOS 7 și versiuni ulterioare, Bharat OS, Windows 10 IoT, Clientul Accops Workspace pentru iOS și Android pentru a accesa aplicații și desktop-uri virtuale și conexiuni bazate pe Microsoft RDP în containerul Accops,
  • Acces fără clienți la aplicații și desktop-uri virtuale utilizând browserul HTML5 (HyLite),
  • Suport pentru eTokens pentru semnarea certificatelor digitale pe aplicații și desktop-uri virtuale bazate pe Windows sau Linux,
  • Rapoarte integrate și suport pentru servere externe SIEM,
  • Tablou de bord personalizat și rapoarte cu colectare detaliată de evenimente, alerte prin e-mail și rapoarte în e-mail. (Necesită licență suplimentară pentru Accops Reporting Server),
  • Suport autentificare utilizator: Microsoft Active Directory, LDAP, Novell e-Directory, bază de date locală,
  • MFA utilizând jetoane OTP (SMS, e-mail), jeton pentru aplicații mobile, jeton hardware,
  • Conectare contextuală și acces la aplicație bazat pe identitatea dispozitivului,
  • Acces bazat pe timp la aplicații și resurse cu notificări pentru a avertiza administratorul de ACL-uri expirate,
  • Integrare cu Accops Reporting Server

Accops

ID-ul acestei Soluții: 23273-90-1
Descrierile soluțiilor sunt Copyright © 2024,
Hanco, toate drepturile rezervate.